Je viac spôsobov ako sa s nami spojiť

Zverejnené: 05.08.2014

V Andrea Shope nám veľmi záleží na našich zákazníkoch. Vždy sa snažíme byť ústretoví k ich potrebám a požiadavkám. Je veľa vecí, ktoré to ovplyvňujú. Cena, kvalita tovaru, dodanie... Jedným z najdôležitejších momentov na ceste k absolútnej spokojnosti zákazníka je aj komunikácia. Len vďaka nej získame priamu spätnú väzbu, ktorá je potrebná pre ďalšie zlepšovanie našich služieb. Často je to spôsob, ako rýchlo vyriešiť problém, ktorý sa mohol vyskytnúť alebo len poradiť. Najčastejšou službou, ktorú zákazníci využívajú je naše Call Centrum. Je to jedno z našich najvyťaženejších pracovísk. Na čísle 031 590 18 18 naši operátori denne vybavia obrovské množstvo telefonátov. No a práve to sa občas stáva kameňom úrazu. Niekedy sa totiž môže stať, že sa jednoducho nedovoláte. Operátori Call Centra pritom často riešia otázky, ktoré majú jednoduché riešenia a zákazníci si odpovede môžu nájsť priamo na stránke. Je oveľa pohodlnejší spôsob ak si obyčajným kliknutím zistíte to, čo potrebujete vedieť.

V spodnej časti nášho eshopu a tiež na hornej lište sú samostatné sekcie, týkajúce sa najdôležitejších informácií o Andrea Shope a nakupovaní v ňom. Každá sekcia má prehľadne riešené kategórie a už podľa ich názvu sa jednoduchým spôsobom môžete zorientovať.

Pre zákazníkov sú najpotrebnejšie informácie v sekciách „Nákup na splátky“, kde nájdete všetky informácie o tomto spôsobe nakupovania a „Pre zákazníkov“. Práve v posledne menovanej sú podrobne rozpísané všetky dôležité informácie:
Všeobecné obchodné podmienky a Ochrana osobných údajov - sú zo zákona povinnou súčasťou každého eshopu ošetruju po právnej stránke povinnosti a práva predajcu i kupujúceho. Je tam tiež online formulár na odstúpenie od zmluvy.
Doprava – v tejto kategórii nájdete podrobný cenník dopravy aj spôsob, akým tovar doručujeme
Ako nakupovať – návod ako kúpiť tovar v našom eshope
Servisné miesta – veľmi dôležité informácie o servisných miestach jednotlivých značiek, ponúkaných v našom obchode. Po rozkliknutí konkrétnej značky nájdete servis podľa miesta vášho bydliska
Reklamácie – ďalšia potrebná kategória, v ktorej nájdete reklamačný poriadok a on line reklamačný formulár, ktorého vyplnenie vám opäť ušetrí kopu času.

Možno vám tento tip pomôže pri hľadaní potrebných odpovedí na vaše otázky a v pohodlí domova sa dozviete čo potrebujete. A to dokonca mimo pracovných hodín nášho Call Centra.

Chceme vás však ešte upozorniť na ďalšie spôsoby ako sa s nami môžete spojiť. Pre informácie o novinkách a akciách s môžete prihlásiť na odber newslettera v hornej časti stránky. Okrem telefonického kontaktu môžete využiť mailovú komunkáciu. Maily na jednotlivé oddelenia nájdete v kategórii Kontakt. Ešte je tu jeden spôsob, ktorým sa na nás môžete obrátiť a tým je naša Facebooková stránka. Kedykoľvek nám môžete poslať správu a náš facebookový tím pre vás sprostredkuje odpoveď od kompetentných.

Veríme, že sme vám v tomto článku priniesli plnohodnotné informácie. Ak vám niečo chýba, pokojne sa na nás obráťte. Spôsobov ako to môžete urobiť sme vám dnes ponúkli viac. :-)

Redakcia Rady a tipy

 

Pridať nový komentár

Váš email sa nebude na stránke zobrazovať.
  _____   _  __  __  __   ____    _     
|_ _| | |/ / | \/ | | ___| | |__
| | | ' / | |\/| | |___ \ | '_ \
| | | . \ | | | | ___) | | | | |
|_| |_|\_\ |_| |_| |____/ |_| |_|
Enter the code depicted in ASCII art style.